A A A K K K
для людей із порушенням зору
Миропільська територіальна громада
Житомирської області

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника Відділу з питань персоналу, правового забезпечення та інформаційної діяльності Миропільської селищної ради

Додаток до розпорядження селищного голови

від 11 липня 2022 року № 176

 

Про оголошення конкурсу на заміщення

вакантної посади начальника  Відділу з питань персоналу, правового забезпечення та інформаційної діяльності Миропільської  селищної ради

 

1. Найменування установи із зазначенням його місцезнаходження, адреси та номерів телефонів: Миропільська селищна рада; юридична адреса: Житомирська область, Житомирський район, смт. Миропіль, вул. Центральна, 38; електронна адреса: [email protected]; телефон контактної особи: 096 065 5101 (Голяка Ольга Володимирівна – секретар селищної ради, секретар конкурсної комісії).

2. Вакантна посада, на заміщення якої оголошено конкурс – начальник  Відділу з питань персоналу, правового забезпечення та інформаційної діяльності Миропільської  селищної ради.

3. На посаду начальника  Відділу з питань персоналу, правового забезпечення та інформаційної діяльності Миропільської  селищної ради призначається особа з відповідною повною вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче спеціаліста, стажем роботи за фахом не менше 5 років, яка вільно володіє державною мовою.

Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати працівників надається контактною особою.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

-  визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;

-  у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;

- позбавлені права займати відповідні посади у встановленому законом порядку на визначений термін.

4. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на розгляд конкурсної комісії такі документи:

• заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

• заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками, автобіографію;

• дві фотокартки розміром 4x6 см;

• копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присудження наукового ступеня або вченого звання;

• копію документа, який посвідчує особу;

• копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (резюме, характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

5. Термін подачі документів до 17:00 год. 10 серпня 2022 року за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт. Миропіль, вул. Центральна, 38.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь