Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника Відділу з питань персоналу, правового забезпечення та інформаційної діяльності Миропільської селищної ради
Додаток до розпорядження селищного голови
від 11 липня 2022 року № 176
Про оголошення конкурсу на заміщення
вакантної посади начальника Відділу з питань персоналу, правового забезпечення та інформаційної діяльності Миропільської селищної ради
1. Найменування установи із зазначенням його місцезнаходження, адреси та номерів телефонів: Миропільська селищна рада; юридична адреса: Житомирська область, Житомирський район, смт. Миропіль, вул. Центральна, 38; електронна адреса: myropil_sel.r@i.ua; телефон контактної особи: 096 065 5101 (Голяка Ольга Володимирівна – секретар селищної ради, секретар конкурсної комісії).
2. Вакантна посада, на заміщення якої оголошено конкурс – начальник Відділу з питань персоналу, правового забезпечення та інформаційної діяльності Миропільської селищної ради.
3. На посаду начальника Відділу з питань персоналу, правового забезпечення та інформаційної діяльності Миропільської селищної ради призначається особа з відповідною повною вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче спеціаліста, стажем роботи за фахом не менше 5 років, яка вільно володіє державною мовою.
Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати працівників надається контактною особою.
До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
- визнані в установленому порядку недієздатними;
- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;
- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
- позбавлені права займати відповідні посади у встановленому законом порядку на визначений термін.
4. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на розгляд конкурсної комісії такі документи:
• заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
• заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками, автобіографію;
• дві фотокартки розміром 4x6 см;
• копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присудження наукового ступеня або вченого звання;
• копію документа, який посвідчує особу;
• копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (резюме, характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
5. Термін подачі документів до 17:00 год. 10 серпня 2022 року за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт. Миропіль, вул. Центральна, 38.