Миропільська територіальна громада
Житомирської області

Рішення сесій №4 «Про внесення змін до структури виконавчих органів Миропільської селищної ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів»

Кількість переглядів: 44
Скликання: 8 скликання
Сесія: 43 сесія
Тип документу: Рішення сесій
Дата: 08.05.2024
Номер документу: 4
Назва документу: Про внесення змін до структури виконавчих органів Миропільської селищної ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів
Прикріплені файли:
  1. Голосування (0.03 МБ)

Фото без опису

МИРОПІЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

43 сесія VIII скликання   

РІШЕННЯ

 

від     08 травня  2024 року                                                                                                                             № 4

 

Про внесення змін до структури виконавчих

органів Миропільської селищної ради, загальної

чисельності апарату ради та її виконавчих органів

 

Відповідно до статей 25,26 та 54 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні статей 3,10 Закону України “ Про службу в органах місцевого самоврядування»,  враховуючи висновок постійної комісії з  питань  фінансів, бюджету, комунальної  власності, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, земельних відносин, житлово-комунального господарства,  енергозбереження та транспорту, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, екології, охорони пам’яток історичного середовища та благоустрою, селищна рада:

 

ВИРІШИЛА:  

  1. Внести зміни до структури виконавчих органів Миропільської селищної ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, затвердженої рішенням 28 сесії 8-го скликання від 14 лютого  2023 року №10, а саме:
    1. Вивести із соціально-гуманітарного відділу посаду спеціаліста 1 категорії з питань культури національно-патріотичного виховання, молоді та спорту 1 (одну) штатну одиницю.
    2. Вивести із відділу з питань персоналу, правового забезпечення та інформаційної діяльності посади:

- інспектора з проектного менеджменту - 1 (одну) штатну одиницю.

- оператора компютерного набору - 1 (одну) штатну одиницю.

1.3.  Вивести із відділу «Центр надання адміністративних послуг» посаду адміністратора - 1 (одну) штатну одиницю.

 

 

  1. Ввести у відділ з питань персоналу, правового забезпечення та інформаційної діяльності посаду інспектора з питань інформаційно-комунікаційної діяльності - 1 (одну) штатну одиницю.
  2. Ввести до структури виконавчих органів Миропільської селищної ради виконавчий орган ради – Відділ економічного розвитку, проєктного менеджменту, інвестиційної діяльності та міжнародної співпраці зі штатною чисельністю 3 (три) штатні одиниці:

- начальник відділу 1 (одна) штатна одиниця;

- спеціаліст із проєктного менеджменту та інвестицій 1 (одна)  штатна одиниця.

- інспектор із проєктного менеджменту 1 (одна)  штатна одиниця;

  1. Затвердити загальну штатну чисельність апарату Миропільської селищної ради та її виконавчих органів у кількості 44 штатних одиниць.
  2. Затвердити структуру та чисельність виконавчих органів апарату Миропільської  селищної ради в новій редакції (додаток 1).

6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з  питань  фінансів, бюджету, комунальної  власності, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, земельних відносин, житлово-комунального господарства,  енергозбереження та транспорту, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, екології, охорони пам’яток історичного середовища та благоустрою

 

Селищний  голова                                              Світлана ВЛАСЮК

 

 

 

 Додаток 1

                                                            до рішення сесії Миропільської селищної ради 

                                                                   від 08 травня  2024 року №4

Структура

та загальна  чисельність апарату ради

та її виконавчих органів

Найменування структурних підрозділів та посад

Кількість штатних одиниць

1

Селищний  голова

1

2

Секретар селищної ради

1

3

Заступник селищного голови (з питань діяльності виконавчих органів ради )

1

4

Заступник селищного голови ( з гуманітарних питань)

1

5

Керуючий справами (секретар) виконавчий комітет

1

6

Староста

3

7

Головний бухгалтер

1

8

Головний спеціаліст з бухгалтерського обліку

1

9

Провідний спеціаліст з бухгалтерського обліку

1

10

Спеціаліст 1 категорії з бухгалтерського обліку

2

11

Діловод

2

12

Водій

1

13

Прибиральниця службових приміщень

1

 

Соціально-гуманітарний відділ

 

14

Начальник відділу

1

15

Інспектор з питань освіти

1

16

Інспектор з питань соціального захисту населення

1

17

Інспектор з соціальної роботи з соціально-вразливими верствами населення

1

 

Всього:

4

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

 

 18

Начальник

1

19

Адміністратор

1

20

Головний спеціаліст (з повноваженням адміністратора)

1

21

Державний реєстратор (з повноваженнями адміністратора)

1

 

Всього:

4

 

Відділ інфраструктури, містобудування, архітектури житлово-комунального господарства, екології та земельних ресурсів

 

22

Начальник відділу

1

23

Рахівник-касир

1

24

Спеціаліст 2 категорії, землевпорядник

1

25

Провідний спеціаліст

1

 

 Всього

4

 

Відділ з питань персоналу, правового забезпечення та інформаційної діяльності

 

26

Начальник відділу

1

27

Інспектор з  юридичних питань

1

28

Інспектор з питань інформаційно-комунікаційної діяльності

1

 

 Всього

3

 

Відділ оборонної роботи та цивільного захисту

 

29

Начальник відділу

1

30

Інспектор з оборонної роботи та цивільного захисту

1

31

Завідувач військово-облікового бюро

1

 

 Всього

3

 

Відділ економічного розвитку, проєктного менеджменту, інвестиційної діяльності та міжнародної

співпраці

 

32

Начальник відділу

1

33

Спеціаліст із проєктного менеджменту та інвестицій

1

34

Інспектор із проєктного менеджменту

1

 

 Всього

3

 

Всього по апарату ради та виконавчих органів ради:

38

 

Фінансовий  відділ ( із статусом юридичної особи)

 

 35

Начальник фінансового відділу

1

 36

Головний спеціаліст / головний бухгалтер

1

 37

Провідний спеціаліст

1

 

Всього:

3

 

Служба у справах дітей  ( із статусом юридичної особи)

 

38

Начальник

1

39

Головний спеціаліст/бухгалтер

1

40

Інспектор із соціальної роботи в справах сім’ї

1

 

Всього:

3

 

Всього по апарату ради,  виконавчих органів ради та інших виконавчих органів ради

44

 

 

Секретар селищної ради                                                         Ольга ГОЛЯКА

 

 

 

                        

 

 

 

 

 

 

                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь