A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Миропільська територіальна громада
Житомирської області

Звіт про внутрішню оцінку якості соціальних послуг Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Миропільської селищної ради»

Звіт про внутрішню оцінку якості соціальних послуг Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Миропільської селищної ради»

Відповідно до статті 11 Закону України «Про соціальні послуги» та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2020р. №449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг» наказом № 17 від 01.07.2021. було розпочато внутрішню оцінку якості соціальних послуг, яка проводилася з 01.07.2021 по 30.07.2021., створено постійно діючу комісію з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, призначено відповідальну особу,  затверджено план організації і проведення даного заходу.

Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг залучено весь колектив Територіального центру та 60% підопічних (всього обслуговуюся 517 громадян у відділенні денного перебування, 110 – у відділенні соціальної допомоги вдома).

Кількісні показники:

З початку року не надходило жодних скарг від підопічних установи. Отримувачі соціальних послуг в цілому задоволені якістю наданих послуг.     Спостерігається позитивна динаміка фізичного, психологічного та емоційного стану підопічних. Працівники Територіального центру всі мають відповідну фахову освіту.

Показники кількісні

 

Від 0% до 20%

Від 21% до 50%

Від 51% до

100%

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

 

Показники кількісні

 

Від 0% до 50%

Від 51% до 79%

Від 80% до

100%

Кількість задоволених

звернень про отримання соціальної послуги

-

-

«добре»

Кількість соціальних

працівників, які

мають відповідну фахову освіту

-

-

«добре»

Відповідність встановлених показників якості отриманим під час контролю

-

-

«добре»

 

Якісні показники:

На кожного  підопічного заведено справу, де знаходяться всі необхідні документи, які вчасно переглядаються. Визначені індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги, є індивідуальні плани, що відповідають індивідуальним потребам.

Рішення щодо надання соціальної послуги приймаються у встановлений термін, складається та підписується договір про надання соціальної послуги,  терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Територіальний центр розташований на центральній вулиці селища в двоповерховому адмінприміщені, що відповідає санітарним та протипожежним вимогам, тут же знаходиться відділення денного перебування.  Зроблений косметичний ремонт, всі вікна та вхідні двері замінені на енергозберігаючі. Є все необхідне обладнання та оргтехніка, проведено Інтернет.

Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства, є затверджені посадові інструкції, інструкції з охорони праці, особисті медичні книжки, на кожного працівника сформовано особову справу. Наявні плани роботи та відповідні графіки.

Пріоритетом в роботі працівників Територіального центру є повага до отримувачів соціальних послуг, ввічливе та гуманне ставлення, дотримання професійних та етичних норм і принципів.

В Колективному договорі працівникам передбачено заохочення і безкоштовний проїзд на громадському транспорті.

Відділенням соціальної допомоги вдома надається  22 послуги, відділенням денного перебування – 29 послуг. З липня  розпочав роботу тренажерний зал у якому можна покращити свій фізичний стан. У залі є  необхідне обладнання: шведська стінка, багатофункціональний тренажер, велотренажер, а також проводяться заняття з йоги, лікувальної фізкультури та він-чунь. В адмінприміщенні терцентру функціонує сервісний центр Пенсійного Фонду України, Пункт прокату технічних засобів реабілітації, «Острів милосердя» де можна придбати безкоштовно вживаний одяг, взуття, тощо, «Фітобар» в якому є змога безкоштовно оздоровитись лікувальним чаєм.

 

Показники якісні

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

 Адресність та

індивідуальний підхід

 «добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність

«добре»

-

-

Повага до гідності

отримувача соціальної

послуги

 

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

-

-

 

        Територіальний центр створено не так давно, тому є ряд питань, які потрібно вирішувати: підвищувати кваліфікацію працівників з залученням фахівців,  активніше проводити інформаційно - роз’яснювальну роботу серед населення,  продовжити роботу з наглядної інформації. Збільшення кількості технічних засобів реабілітації: милиць, ходунків-рамок, інвалідних візків для «Пункту прокату». Для того, щоб послуги відділення денного перебування були доступними усім бажаючим, потрібен автомобіль, якого в Територіальному центрі немає.

      Але найважливіше – це проводити плідну роботу щодо виявлення громадян

з обмеженими фізичними можливостями, які перебувають в складних життєвих обставинах та досягати позитивних змін в житті підопічних.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь