A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Миропільська територіальна громада
Житомирської області

Звіт про внутрішню оцінку якості соціальних послуг Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Миропільської селищної ради»

З 20.05.2021 по 24.06.2021р.

Додаток 1

Аналітична довідка

 

Про проведення моніторингу зовнішньої якості соціальних послуг КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Миропільської селищної ради».

 

На виконання наказу Міністерства соціальної політики від 01.06.2020р. №449 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» селищною радою Миропільської ОТГ згідно розпорядження голови Миропільської селищної ради № 94 від 20.05.2021р., створено комісію для проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг які надаються Комунальною установою «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Миропільської селищної ради».

До складу Миропільської ОТГ входь селище Миропіль та села Колодяжне, Дертка, Олександрівка, Мала Козара та Пилипо-Кошара,Печанівка,Паволочка.

З метою комплексного надання якісних соціальних послуг в терцентрі функціонує два відділення: соціальної допомоги вдома та денного перебування.

Відділенням денного перебування надається цілий ряд послуг, такі як масаж, лікувальна фізкультура, теплові та електро процедури. Тут функціонує «Університет третього віку», група здоров′я «Відновлення», Фітобар, Пункт прокату, «Юридичний лікбез», сервісний центр Пенсійного Фонду. В адмінприміщенні є інформаційні куточки, стенди, дошка оголошень, роздаткові друковані матеріали, буклети тощо. На даний час відділення обслуговує 512громадян.

Послугами відділення соціальної допомоги вдома охоплено одиноких непрацездатних громадян всіх населених пунктів Миропільської ОТГ. Всього 103 особу.

Для проведення зовнішньої оцінки комісії було надано результати внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, що надаються терцентром та інші необхідні документи.

Під час проведення оцінки якості соціальних послуг враховувались такі показники як  адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, взаємоповага, професійність для цього членами комісії проведено бесіди з отримувачами соціальних прослуг, проаналізовано анкетування, перевірено журнал реєстрації скарг та звернень. Також моніторинг за процесом надання соціальних послуг відбувався шляхом планових та позапланових перевірок роботи відділень.

Зовнішнє оцінювання якості соціальних послуг проводилось з 20.05.2021 по 24.06.2021р.

Результат показав, що підопічні задоволені рівнем надання соціальних послуг. Це відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану. Проблемні питання розглядаються у встановлені законодавством терміни. Здійснюється оперативне реагування на повідомлення, щодо осіб, які потрапили у складні життєві обставини. Задоволення індивідуальних потреб отримувачів соціальних послуг відповідають вимогам, вимогам встановленим у Державному стандарті.

Основним завданням територіального центру є постійна робота по виявленню громадян похилого віку, інвалідів, осіб які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги.

За результатами зовнішнього оцінювання якість соціальних послуг, що надаються  Комунальною установою «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Миропільської селищної ради» відповідає оцінці «Добре».

Рекомендовано активізувати роботу з благодійними фондами, приватними підприємцями у напрямку надання допомоги підопічним засобами пересування. Працювати над підвищенням кваліфікації працівників, активніше проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення, щодо соціальних послуг.

 

 Додаток 2

Інформація про стан проведення оцінки якості соціальних послуг 2021 р

№ п/п

Повна назва суб’єкта, що надає соціальні послуги (форма власності)

Дата та № наказу про проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг 

Результат проведення оцінки якості послуги

Вжиті заходи (короткий зміст)

1.

Комунальна установа « Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Миропільської селищної ради»

94

20.05.2021р

 Добре

Створено комісію для оцінки якості соціальних послуг, вивчено результати внутрішньої оцінки якості соціальних послуг та інші необхідні документи, проаналізовано анкетування, проведено ряд планових та позапланових перевірок роботи відділень, проведено бесіди з отримувачами соціальних послуг

 

 

 

З 23.06.2020 по 24.07.2020

Відповідно до статті 11 Закону України «Про соціальні послуги» та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2020р. №449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг» наказом № 17 від 23.06.2020. було розпочато внутрішню оцінку якості соціальних послуг, яка проводилася з 23.06.2020 по 24.07.2020 р., створено постійно діючу комісію з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, призначено відповідальну особу,  затверджено план організації і проведення даного заходу.

Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг залучено весь колектив Територіального центру та 79% підопічних (всього обслуговуюся 509 громадян у відділенні денного перебування, 108 – у відділенні соціальної допомоги вдома).

Кількісні показники:

На початку року надійшло дві скарги від підопічної  Цурик Г.М. з                 с. Печанівка. Це питання було вивчено та зроблено відповідні висновки. Отримувачі соціальних послуг в цілому задоволені якістю наданих послуг. Спостерігається позитивна динаміка фізичного, психологічного та емоційного стану підопічних. Працівники Територіального центру мають відповідну фахову освіту.

Показники кількісні

 

Від 0% до 20%

Від 21% до 50%

Від 51% до

100%

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

 

Показники кількісні

 

Від 0% до 50%

Від 51% до 79%

Від 80% до

100%

Кількість задоволених

звернень про отримання соціальної послуги

-

-

«добре»

Кількість соціальних

працівників, які

мають відповідну фахову освіту

-

-

«добре»

Відповідність встановлених показників якості отриманим під час контролю

-

-

«добре»

 

Якісні показники:

В КУ «ТЦСО» на кожного  підопічного заведено справу, де знаходяться всі необхідні документи, які вчасно переглядаються. Визначені індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги,  створені індивідуальні плани, що відповідають індивідуальним потребам.

Рішення щодо надання соціальної послуги приймаються у встановлений термін, після чого  складається та підписується договір про надання соціальної послуги. Терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Територіальний центр розташований на центральній вулиці селища Миропіль в двоповерховому адмінприміщені, яке відповідає санітарним та протипожежним вимогам. В цьому приміщенні також  знаходиться відділення денного перебування.  В установі зроблений косметичний ремонт, всі вікна та вхідні двері замінені на енергозберігаючі. Є все необхідне обладнання та оргтехніка, підключено інтернет.

Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства. Затверджені посадові інструкції, інструкції з охорони праці, особисті медичні книжки. На кожного працівника сформовано особову справу. Наявні плани роботи та відповідні графіки. Соціальні робітники (а їх вісім) забезпечені обладнаними велосипедами, літнім та зимовим взуттям і спецодягом.

Пріоритетом в роботі працівників Територіального центру є повага до отримувачів соціальних послуг, ввічливе та гуманне ставлення, дотримання професійних та етичних норм і принципів.

В Колективному договорі працівникам передбачено заохочення та безкоштовний проїзд у громадському транспорті.

Відділенням соціальної допомоги вдома надається  22 послуги, відділенням денного перебування – 29 послуг. Крім того, населенню Миропільської ОТГ надається допомога в оформленні документів на субсидію для передачі їх органам соціального захисту. В адмінприміщенні Терцентру функціонує сервісний центр Пенсійного Фонду України, Пункт прокату технічних засобів реабілітації, «Острів милосердя», де можна придбати безкоштовно вживаний одяг, взуття, тощо. Також функціонує «Фітобар», в якому кожен підопічний має змогу   безкоштовно оздоровитись лікувальним чаєм.

 

Показники якісні

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

 Адресність та

індивідуальний підхід

 «добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність

«добре»

-

-

Повага до гідності

отримувача соціальної

послуги

 

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

-

-

 

        Територіальний центр створено не так давно, тому є ряд питань, які потрібно вирішувати: підвищувати кваліфікацію працівників з залученням фахівців,  активніше проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення,  продовжувати роботу з наглядної інформації та завершити облаштування спортзалу.

      Миропільська ОТГ складається із восьми населених пунктів. Належного сполучення між ними немає. Для того, щоб послуги відділення денного перебування були доступними усім бажаючим, виникає потреба у транспортному засобі , якого в Територіальному центрі поки що немає.

      Але найважливіше – це проводити плідну роботу щодо виявлення громадян з обмеженими фізичними можливостями, які перебувають в складних життєвих обставинах та досягати позитивних змін в житті підопічних.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь