Миропільська територіальна громада
Житомирської області

Рішення сесій №5 «Про утворення Відділу економічного розвитку, проєктного менеджменту, інвестиційної діяльності та міжнародної співпраці Миропільської селищної ради та затвердження Положення про нього»

Кількість переглядів: 41
Скликання: 8 скликання
Сесія: 43 сесія
Тип документу: Рішення сесій
Дата: 08.05.2024
Номер документу: 5
Назва документу: Про утворення Відділу економічного розвитку, проєктного менеджменту, інвестиційної діяльності та міжнародної співпраці Миропільської селищної ради та затвердження Положення про нього
Прикріплені файли:
  1. Голосування (0.03 МБ)

Фото без опису

МИРОПІЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

43 сесія VIII скликання   

РІШЕННЯ

 

від     08 травня  2024 року                                                                                                                 №5

 

Про утворення Відділу економічного

розвитку, проєктного менеджменту,

інвестиційної діяльності та міжнародної

співпраці Миропільської селищної ради

та затвердження Положення про нього

 

Керуючись пунктами 5, 6 частини першої статті 26, частиною першою статті 54, статтями 40, 64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на підставі структури та загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань фінансів, бюджету, комунальної власності та планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, земельних відносин, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, екології, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою, селищна рада

 

 

ВИРІШИЛА:

1. Утворити Відділ економічного розвитку, проєктного менеджменту,  інвестиційної діяльності та міжнародної  співпраці Миропільської селищної ради.

2. Затвердити Положення про Відділ економічного розвитку, проєктного менеджменту,  інвестиційної діяльності та міжнародної  співпраці Миропільської селищної ради (Додається).

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, комунальної власності та планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, земельних відносин, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, екології, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою.

 

 

 

Селищний голова                                             Світлана ВЛАСЮК

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням 43-ї сесії

Миропільської селищної ради

8-го скликання

від 08 травня 2024 року №5

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Відділ економічного розвитку, проєктного менеджменту,  інвестиційної діяльності та міжнародної  співпраці Миропільської селищної ради

 

І. Загальні положення

1.1. Відділ економічного розвитку, проєктного менеджменту,  інвестиційної діяльності та міжнародної  співпраці (далі – Відділ) є самостійним виконавчим органом Миропільської селищної  ради без статусу юридичної особи. Відділ утворюється селищною радою, є підзвітним та підконтрольним селищній раді, підпорядкованим селищному голові та виконавчому комітету селищної ради.

1.2.  Положення про Відділ затверджується сесією селищної ради.

1.3. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Миропільської селищної  ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, іншими нормативними актами, а також  цим Положенням.

ІІ. Основні завдання

Основними завданнями відділу є:

2.1. Реалізація повноважень селищної ради та її виконавчих органів в сфері економічного розвитку, проектного менеджменту, залучення інвестицій для забезпечення стандартів комфортного проживання мешканців громади, створення сприятливих умов для розвитку промислового виробництва, малого та середнього бізнесу, збільшення надходжень до бюджету, участь у міжнародних грантових пропозиціях, реалізація політики у сфері співробітництва громади з іноземними муніципалітетами, міжнародними організаціями, закордонними суб’єктами господарювання.

ІІІ. Функції

Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує такі функції:

3.1. Участь у розробці, реалізації, коригуванні Стратегії розвитку громади, цільових програм Місцевого Економічного Розвитку (МЕР) на довго-, середньо-, короткострокову перспективу і на поточний період утгромаді з урахуванням загальнодержавних, регіональних інтересів, місцевих умов і ресурсів.

3.2. Проведення державної інвестиційної політики в громаді, створення умов, що сприяють залученню та підвищенню ефективності використання внутрішніх і зовнішніх інвестицій.

3.3. Сприяння розвитку інноваційної діяльності в громаді та створенню сучасної  інфраструктури.

3.4. Надання методичної, інформаційної, організаційної допомоги виконавчим органам ради, установам, підприємствам, організаціям, що належать до комунальної власності територіальної громади, а також в межах своєї компетенції забезпечення підготовки та написання програм, проєктів, реалізація яких передбачається за рахунок додатково залучених коштів грантових програм в т.ч. в рамках програм та ініціатив Європейського Союзу та інших програм міжнародної технічної та фінансової допомоги.

3.5. Участь в проведенні аналізу стану, тенденцій та виконання роботи з прогнозування економічного і соціального розвитку громади; участь у визначенні її пріоритетів, розробленні напрямів структурної та інвестиційної політики та підготовка пропозицій з цих питань.

3.6. Участь у розробленні Стратегії, програм економічного і соціального розвитку громади та інших цільових програм, здійснення моніторингу їх виконання.

3.7. Координація діяльності структурних підрозділів селищної ради та забезпечення взаємодії з ними під час складання програм, стратегії, а також під час розв’язання інших проблем комплексного розвитку громади.

3.8. Участь у реалізації заходів, спрямованих на залучення інвестиційних ресурсів, створення сприятливого інвестиційного клімату громади, формування переліку пріоритетних інвестиційних проектів, які потребують залучення коштів обласного та державного бюджетів, міжнародних донорських  коштів.

3.9. Проведення підготовки та розповсюдження презентаційних матеріалів щодо інвестиційного потенціалу громади.

3.10. Пошук та інформування потенційних інвесторів, у тому числі зарубіжних, щодо інвестиційних інфраструктурних проектів, інших проєктів, які потребують залучення інвестицій.

3.11. Залучення підприємств, установ, організацій, за їх згодою, до розв'язання проблем інноваційного розвитку громади.

3.12. Забезпечення супроводу проєктів розвитку та інвестиційних проектів щодо об’єктів різних форм власності, які реалізуються на території громади, як на етапі розробки проєкту, так і на всіх етапах його подальшої реалізації.

3.13. Підготовка матеріалів для отримання субвенцій з державного бюджету на соціально-економічний розвиток, на виконання інвестиційних проектів та реалізацію державних програм.

3.14. Підготовка проектів рішень селищної ради в межах компетенції Відділу.

3.15. Участь у розробці, реалізації та коригування  Стратегії розвитку громади, Комунікаційної стратегії та інших планувальних документів у сфері своїх повноважень та подання їх на затвердження ради.

3.16. Участь у розробці проєктів, створенні сприятливих  умов для організації співробітництва громади із іншими муніципалітетами, у тому із закордонними.

3.17. Підготовка проектів для їх подання до Державного фонду регіонального розвитку, інших проектів та грантів, які реалізуються на обласному та державному рівні, а також до програм та фондів, що реалізують міжнародну технічну допомогу в Україні.

3.18. Сприяння налагодженню комунікативних зав’язків між сусідніми радами та громадськістю, в тому числі організація співпраці з громадськими організаціями.

3.19. Сприяння створенню громадських організацій на території Миропільської селищної ради,  їх методичний супровід .

3.20. Розробка та впровадження бюджету участі та бюджету для громадян на території Миропільської територіальної громади.

3.21. Підготовка матеріалів з питань, що стосуються міжнародного співробітництва, до засідань робочих груп, делегацій селищної ради, що відряджаються за кордон.

3.22. Сприяння поширенню передового міжнародного досвіду у сфері місцевого самоврядування.

3.23. Впровадження та застосування в роботі всіх гендерно важливих механізмів (інструментів).

3.24. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Відділ.

3.25. Готує проєкти розпоряджень селищного голови, рішень селищної ради та її виконавчого комітету, програм ради з питань, що відносяться до повноважень Відділу, у межах компетенції організовує їх виконання.

3.26. Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад з питань, що відносяться до повноважень Відділу.

3.27. Розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз'яснення, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції Відділу.

3.28. Виконує інші функції, пов’язані з реалізацією наданих повноважень за напрямом діяльності.

ІV. Права

Відділ має право:

4.1. Залучати за узгодженням голови Миропільської селищної ради на договірних (громадських) засадах науково-дослідні організації, вищі заклади освіти та інші установи, підприємства, громадські формування, а також відповідних спеціалістів для підготовки нормативних і інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться Відділом відповідно до покладених на нього завдань.

4.2. Розглядати пропозиції керівників виконавчих органів ради, підприємств і організацій з питань розвитку економіки і прогнозування.

4.3. Координувати діяльність виконавчих органів селищної ради з питань розробки і узгодження прогнозів виконання Стратегії розвитку та програм економічного і соціального розвитку громади.

4.4. Скликати у встановленому порядку наради з питань, що входять до компетенції Відділу.

4.5. Одержувати в установленому порядку від посадових осіб виконавчих органів селищної ради, керівників підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Відділ завдань.

4.6. Інформувати селищного голову у випадках, коли відповідні виконавчі органи селищної ради чи посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для вирішення покладених задач з метою вжиття відповідних заходів.

4.7. Брати участь у пленарних засіданнях сесій селищної ради, засіданнях постійних комісій селищної ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених селищною радою, її виконавчими органами, селищним головою, з питань, що належать до компетенції Відділу.

V. Організація роботи

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється селищним головою у встановленому законодавством  порядку.

5.2. Начальник здійснює функціональні обов’язки відповідно до повноважень відділу, здійснює керівництво діяльністю відділу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, реалізацію його повноважень.

5.3. Посадові обов’язки, права, кваліфікаційні вимоги та відповідальність працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються селищним головою.

5.4. Відділ взаємодіє з іншими виконавчими органами селищної  ради щодо візування розпорядчих документів.

5.5. Посадові особи відділу зобов’язані:

- дотримуватися правил запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;

- вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

- повідомляти письмово селищного голову не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів;

- не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

- вживати заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів;

- якісно та своєчасно виконувати покладені на них обов’язки;

- дотримуватися правил поведінки посадової особи та обмежень, пов’язаних із прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.

5.6. Працівники відділу підпорядковуються начальнику відділу, призначаються / приймаються на посаду та звільняються з посади  селищним  головою за процедурою, визначеною чинним законодавством.

5.7. Штатний розпис відділу затверджуються селищним головою згідно діючого законодавства.

5.8. Відділ використовує печатки Миропільської селищної  ради та її виконавчого комітету, кутові штампи Миропільської селищної  ради та її виконавчого комітету відповідно до встановленого порядку.

5.9. Відділ має та користується своєю круглою печаткою та необхідними  штампами  у випадках,  передбачених  правилами  діловодства.

VІ. Прикінцеві положення

6.1. У разі необхідності, зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття, та затверджуються селищною радою.

6.2. Реорганізація або ліквідація відділу здійснюється селищною радою відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

Секретар ради                                              Ольга ГОЛЯКА

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь