Миропільська територіальна громада
Житомирської області

Проекти рішень №5 «Про умови оплати праці селищного голови»

Кількість переглядів: 39
Скликання: 8 скликання
Сесія: 44 сесія
Тип документу: Проекти рішень
Дата: 27.05.2024
Номер документу: 5
Назва документу: Про умови оплати праці селищного голови
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.03 МБ)

МИРОПІЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

44 сесія VIII скликання   

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

 

від  27 травня  2024 року                                              с-ще Миропіль                                        № 5     

 

Про умови оплати праці

селищного голови

 

    Заслухавши та обговоривши заяву селищного голови від 16.05.2024, керуючись статтею 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», додатком №50 постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (із зміннами), постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 року № 700 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 року № 268» «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури судів та інших органів» зі змінами та доповненнями, селищна рада

 

 ВИРІШИЛА :

 

  1. Внести зміни до рішення 39-ї сесії 8-го скликання № 4 «Про умови оплати праці селищного голови», а саме в п. 1 слова «щомісячне преміювання, відповідно до його особистого вкладу у загальні результати роботи в розмірі 100 відсотків від посадового окладу з урахуванням надбавок за ранг, вислугу років, за  високі досягнення у праці або за виконання  особливо важливої роботи» замінити на «щомісячне преміювання, відповідно до його особистого вкладу у загальні результати роботи в розмірі 80 відсотків від посадового окладу з урахуванням надбавок за ранг, вислугу років, за  високі досягнення у праці або за виконання  особливо важливої роботи» та викласти у новій редакції.

2. Контроль  за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з  питань  фінансів, бюджету, комунальної  власності, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, земельних відносин, житлово-комунального господарства,  енергозбереження та транспорту, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, екології, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою.

 

             Секретар ради      РІШЕННЯ НЕ ПРИЙНЯТО              Ольга ГОЛЯКА

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь