Миропільська територіальна громада
Житомирської області

Рішення сесій №15 «Про внесення змін до Положення про відділ інфраструктури, містобудування, архітектури житлово-комунального господарства, екології та земельних ресурсів та затвердження його у новій редакції»

Кількість переглядів: 22
Скликання: 8 скликання
Сесія: 45 сесія
Тип документу: Рішення сесій
Дата: 05.07.2024
Номер документу: 15
Назва документу: Про внесення змін до Положення про відділ інфраструктури, містобудування, архітектури житлово-комунального господарства, екології та земельних ресурсів та затвердження його у новій редакції
Прикріплені файли:
  1. голосування (0.03 МБ)

МИРОПІЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

45 сесія VIII скликання   

РІШЕННЯ

від   05  липня  2024 року                                          с-ще Миропіль                                 №15

 

Про внесення змін до Положення про

 відділ інфраструктури, містобудування,

архітектури житлово-комунального

 господарства, екології та земельних ресурсів та

затвердження його у новій редакції

 

       Відповідно до ч. 1 ст. 26  Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст 59  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісій з питань  фінансів, бюджету, комунальної  власності, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, земельних відносин, житлово-комунального господарства,  енергозбереження та транспорту, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, екології, охорони пам’яток історичного середовища та благоустрою, селищна рада:

 

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни до Положення  відділу інфраструктури, містобудування, архітектури житлово-комунального господарства, екології та земельних ресурсів Миропільської селищної ради, затверджене рішенням чергової 45-ї сесії 8-го скликання від 23 квітня  2021 року №6, а саме:  розділ ІІ Завдання відділу доповнити підрозділом 2.5. У сфері погосподарського обліку, та затвердити його у новій редакції (додається).
  2. Контроль за виконанням даного  рішення покласти на  постійну  комісію  з питань  фінансів, бюджету, комунальної  власності, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, земельних відносин, житлово-комунального господарства,  енергозбереження та транспорту, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, екології, охорони пам’яток історичного середовища та благоустрою.

 

Селищний голова                                       Світлана ВЛАСЮК

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням 45-ї сесії Миропільської селищної ради 8-го скликання від 05.07.2024 р. №15

                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Відділ інфраструктури, містобудування, архітектури,

житлово-комунального господарства, екології та

земельних ресурсів

Миропільської селищної ради

(у новій редакції)

 

І. Загальні положення

1.1 Положення про Відділ інфраструктури, містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, екології та земельних ресурсів Миропільської селищної ради (далі – Положення) - нормативний акт, який визначає завдання, права, обов’язки, відповідальність і організацію роботи відділу інфраструктури, містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, екології та земельних ресурсів Миропільської селищної ради (далі – Відділ).

1.2 Відділ є виконавчим органом Миропільської селищної ради, утворюється сесією селищної ради відповідно до вимог чинного законодавства, ліквідовується або реорганізовується на підставі сесії селищної ради.

1.3 Структура відділу, чисельність його працівників затверджуються в установленому порядку сесією селищної ради.

1.4. Начальник та спеціалісти, що працюють у Відділі, є посадовими особами місцевого самоврядування, відповідно до цього Положення мають посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримують заробітну плату за рахунок селищного бюджету.

1.5 Відділ немає статусу юридичної особи

1.6 Відділ очолює начальник Відділу, який призначається на посаду на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України, та звільняється з посади селищним головою.

1.7 На посаду начальника Відділу призначаються особи з повною вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стажем роботи за фахом не менше 5 років.

1.7.1 Начальник Відділу:

- Здійснює керівництво діяльністю Відділу, розподіляє обов'язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу;

- розробляє посадові інструкції працівників Відділу та подає на затвердження селищному голові;

- в межах компетенції забезпечує роботу з матеріалами та документами, що надходять на виконання до Відділу;

- за участю керівників виконавчих органів селищної ради узагальнює практику роботи у сфері інфраструктури, містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, екології та земельних ресурсів, вносить селищному голові пропозиції щодо її удосконалення.

- відповідає за ведення погосподарського обліку, заповнення погосподарських книг, складання статистичних звітів.

1.8 Працівники відділу здійснюють свої функції на підставі посадових інструкцій, затверджених селищним головою.

1.9 Підзвітний і підконтрольний селищній раді, підпорядковується виконавчому комітету, селищному голові, безпосередньо підпорядковується заступникам селищного голови, секретарю ради, відповідно до розподілу функціональних обов'язків.

1.10 Зміни та доповнення до Положення вносяться за пропозицією селищного голови, його заступників, секретаря селищної ради та керівника відділу рішенням селищної ради, постійних комісій селищної ради.

1.11 У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України, Законами України, актами, Кабінету Міністрів України, Земельним кодексом України, Законами України «Про землеустрій», нормативно-правовими документами Міністерства екології та природних ресурсів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями сесій селищної ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, а також цим Положенням.

ІІ. Завдання відділу

  1. Основними завданнями відділу є  забезпечення реалізації державної політики  у сферах містобудування та архітектури,  житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту, дорожнього господарства, енергетики, екології та  земельних ресурсів на території ради.

2. Відділ відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання:

2.1. У сфері інфраструктури, містобудування, архітектури:

2.1.1. У межах своєї компетенції здійснює контроль за виконанням завдань щодо введення в експлуатацію завершених будівництвом (реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єктів житла та соціально-культурного призначення, що фінансуються за рахунок бюджетних програм.

2.1.2. Забезпечує у межах своїх повноважень розроблення пропозицій до проектів державних та галузевих програм у сферах цивільного будівництва, розвитку соціальної інфраструктури, підвищенні енергоефективності у будівництві та бере участь у їх виконанні;

2.1.3. Розробляє поточні й перспективні програми капітального будівництва, бере участь у складанні переліків об’єктів, які фінансуються за рахунок державних капітальних вкладень, передбачених у державному та місцевому бюджетах для відповідної території.

2.1.4. Здійснює моніторинг введених в експлуатацію соціально значущих та незавершених будівництвом об’єктів.

2.1.5. Взаємодіє з відповідними територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади з питань дотримання чинного законодавства в галузі будівництва.

2.1.6. Сприяє впровадженню у будівництво прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів.

2.1.7. Здійснює моніторинг:

- стану розроблення, оновлення містобудівної документації на місцевому рівні;

- забудови та іншого використання територій.

2.1.8. Бере участь у визначенні державних інтересів для їх врахування під час розроблення містобудівної документації на місцевому рівні.

2.1.9. Забезпечує дотримання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил при реалізації затвердженої містобудівної документації.

2.1.10.Сприяє розробленню, проведенню експертизи містобудівної документації для територій і населених пунктів ТГ.

2.1.11. Сприяє узгодженню інтересів територіальної громади у разі виникнення розбіжностей при вирішенні питань планування територій на відповідному рівні.

2.1.12. Сприяє органу місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально- економічного розвитку відповідної території у межах своїх повноважень.

2.1.13. Координує діяльність:

- суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території громади, поліпшення їх архітектурного вигляду, збереження традиційного характеру середовища і об’єктів архітектурної та містобудівної спадщини;

- підприємств, установ та організацій, які виконують роботи, надають послуги у сфері містобудування та архітектури.

2.1.14. Співпрацює з органом державного архітектурно-будівельного контролю з питань самочинно збудованих об’єктів містобудування.

2.1.15. Забезпечує ведення містобудівного кадастру на території громади.

2.1.16. Виконує інші завдання у сфері містобудування та архітектури, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами.

2.2. У житлово-комунальній сфері:

2.2.1. Бере участь у підготовці та реалізації місцевих програм розвитку сфери житлової політики, моніторинг їх виконання, участь у розробленні та реалізації відповідних державних, регіональних та районних програм;

2.2.3. Вносить пропозиції до проекту місцевого бюджету щодо фінансування заходів з реконструкції та капітального ремонту об’єктів житлового фонду.

2.2.4. Здійснює контроль за збереженням житлового фонду (належним утриманням та експлуатацією об’єктів аварійного та ветхого житлового фонду).

2.2.5. Організовує контроль за виконанням заходів, спрямованих на підготовку житлового фонду до осінньо-зимового періоду;

2.2.6. Готує пропозиції щодо відселення громадян із житлових будинків, які перебувають в аварійному стані чи розташовані на зсувних ділянках і підлягають зносу, реконструкції.

2.2.7. Залучає громадськість до процесів реформування у житлово-комунальній  сфері.

2.2.8. Надає організаційно-методичну допомогу об'єднанням співвласників багатоквартирних будинків, асоціаціям власників житлових будинків, громадським організаціям з питань утримання і збереження житлового фонду, реалізації заходів щодо поліпшення їх технічного та санітарного стану.

2.2.9. Здійснює аналіз стану сфери теплопостачання об’єктів комунальної власності..

2.2.10. Організовує контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків, здійснює моніторинг підготовки об’єктів житлового господарства до роботи в осінньо-зимовий період та подає до центрального органу виконавчої влади з питань формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства відповідну звітність.

2.2.11. Забезпечує виконання правил і норм користування системами питного водопостачання, дотримання режиму зон санітарної охорони джерел та об'єктів централізованого питного водопостачання.

2.2.12. Забезпечує дотримання правил користування водозабірними спорудами, призначеними для задоволення потреб споживачів у питній воді, обмежує або забороняє використання питної води для промислових потреб, відповідає за належне забезпечення жителів населених пунктів питною водою, кількість та якість якої повинні відповідати нормативним вимогам.

2.2.13. Здійснює контроль за виконанням установлених у сфері питної води та питного водопостачання правил і норм.

2.2.14. Здійснює моніторинг цін/тарифів на житлово-комунальні послуги та моніторинг розрахунків за них.

2.2.15. Визначає і встановлює норми споживання у сфері житлово-комунальних послуг, здійснює контроль за їх дотриманням відповідно до законодавства.

2.2.16. Здійснює моніторинг стану розрахунків підприємств житлово-комунального господарства за енергоносії, а також оплати населенням, юридичними особами наданих їм житлово-комунальних послуг.

2.2.17. Забезпечує комплексний та системний підхід до аналізу фінансово-економічного стану підприємств житлово-комунального господарства громади з метою об’єктивної і всебічної оцінки досягнутих фінансових результатів.

2.2.18. Надає методичну допомогу органу місцевого самоврядування, підприємствам, установам і організаціям житлово-комунального господарства з питань, що належать до компетенції структурного підрозділу.

2.2.19. Виконує інші завдання у житлово-комунальній сфері згідно з законодавчими та нормативно-правовими актами.

2.3. У сферах благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, охорони довкілля:

2.3.1. Здійснює аналіз стану сфер благоустрою населених пунктів, квітково-декоративного насінництва та розсадництва, поводження з побутовими відходами, галузі поховання.

2.3.2. Бере участь у розробленні та виконанні державних, регіональних та районних програм благоустрою населених пунктів.

2.3.3. Здійснює державний контроль за дотриманням санітарних правил, державних стандартів, інших нормативних документів у галузі поховання, а також правил благоустрою.

2.3.4. Вирішує відповідно до закону питання про відведення земельних ділянок для організації місць поховання.

2.3.5. Інформує про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів.

2.3.6. Координує діяльність підприємств, установ та організацій, розташованих на території громади, в галузі охорони навколишнього природного середовища незалежно від форм власності та підпорядкування.

2.3.7. Подає пропозиції екологічній інспекції щодо покращення екологічного стану річок, водних об'єктів, природних джерел, заповідних територій та інших природних об'єктів.

2.3.8. Подає пропозиції по ресурсозбереженню, використанню відходів і вторинної сировини.

2.3.9. Подає пропозиції та висновки стосовно проведення екологічної експертизи щодо об'єктів чи виду діяльності, організації проведення екологічної експертизи на підставі відповідного рішення.

2.3.10. Подає пропозиції в межах своєї компетенції щодо організації територій та об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення.

2.3.11. Здійснює контроль за утриманням територій, інженерних споруд та об'єктів, підприємств, установ та організацій, їх озелененням, охороною зелених насаджень, водних об'єктів тощо.

2.3.12. Подає пропозиції щодо визначення в установленому порядку розміру відшкодувань юридичними та фізичними особами за забруднення довкілля та інші екологічні збитки, спричинені порушенням законодавства у сфері благоустрою та охорони навколишнього природного середовища.

2.3.13. Забезпечує проведення єдиної політики в громаді щодо організації робіт з озеленення, підготовки та реалізації екологічних програм.

2.3.14. Здійснює та погоджує попередній розгляд планів, узгодження використання природних ресурсів місцевого значення на відповідній території, вносить пропозиції щодо розміщення, спеціалізації і розвитку підприємств та організацій незалежно від форм власності.

2.3.15. Вирішує інші питання у галузі сфер благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, охорони довкілля, керуючись чинним законодавством України.

2.4. У сфері земельних ресурсів:

2.4.1. Здійснює ефективну управління землями комунальної власності територіальної громади та іншими землями, які перебувають у віданні Миропільської селищної ради.

2.4.2. Готовить проекти рішень Миропільської селищної ради з питань передачі земельних ділянок комунальної власності у власність громадян, надання земельних ділянок у користування фізичним та юридичним особам, зміни цільового призначення, вилучення, викупу із земель комунальної власності, зміну землекористування відповідно до Земельного кодексу України.

2.4.3. Готовить договори оренди землі щодо земельних ділянок, прийнятих рішеннями сесій селищної ради в оренду, облік укладених та зареєстрованих договорів оренди земельних ділянок комунальної власності, здійснення розрахунків розмірів орендної плати за користування земельними ділянками відповідно до вимог чинного законодавства та проведення перерахунків розмірів орендної плати у випадках, визначених Законом.

 2.4.4. Створює умови для раціонального і економічно-обґрунтованого використання земель населених пунктів громади.

 2.4.5. Розробляє і подає Миропільській селищній раді, виконавчому комітету, селищному голові необхідні розрахунки і обґрунтування програм робіт з проведення земельної реформи, здійснення землеустрою, заходів щодо раціонального використання та охорони земель.

2.4.6. Приймає участь у виборі земельних ділянок для розміщення об’єктів будівництва та визначення інвестиційно привабливих земельних ділянок.

2.4.7. Видає витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянку.

2.4.8. Приймає участь у проведенні земельних аукціонів та конкурсів.

2.4.9. Веде прийом громадян та надає консультації з питань, що належать до компетенції Відділу.

2.4.10. Здійснює та контролює за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою, координує здійснення заходів із землеустрою та контроль за використанням і охороною земель комунальної власності, інформує населення про заходи, передбачені землеустроєм.

2.4.11. Здійснює підготовку та винесення на розгляд сесії селищної ради, після розгляду постійною депутатською комісією з питань земельних відносин, проекти рішень в галузі земельних відносин.

2.4.12. Розробляє пропозиції для розгляду встановленим порядком щодо встановлення і зміни меж населених пунктів, вилучення (викупу) земельних ділянок для потреб громади, надання під забудову або для інших потреб земель, що перебувають у комунальній власності селищної ради.

2.4.13. Спільно із комісією селищної ради вирішує земельні спори у порядку, встановленому чинним законодавством.

2.4.14. Організовує підготовку та прийняття регуляторного акту стосовно ставок податку та орендної плати за земельні ділянки.

2.4.15. Здійснює щорічний перерахунок орендної плати згідно діючих договорів.

2.4.16. Веде облік банку договорів оренди земельних ділянок, укладених з селищною радою, проводить аналітичну роботу з питань, пов'язаних зі строками користування земельними ділянками та повнотою надходження коштів від користувачів.

2.4.17. Здійснює контроль за повнотою надходжень коштів від продажу землі.

2.4.18. Здійснює ведення облікової земельно-кадастрової документації, відповідно рішень сесії селищної ради.

2.4.19. Надає щомісячну та щорічну інформацію до територіальних підрозділів Державної податкової служби стосовно користувачів земельних ділянок.

2.4.20. Представляє Миропільську селищну раду та її виконавчий комітет при реєстрації земельних ділянок комунальної власності у Державному земельному кадастрі та прав на них в Єдиному державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

2.4.21. Надає консультаційні та інші послуги підприємствам, установам, організаціям юридичним та фізичним особам з питань земельних відносин.

2.5. У сфері погосподарського обліку:

2.5.1. Забезпечує заповнення погосподарських книг;

2.5.2.  Складає та подає статистичні звіти;

2.5.3. Забезпечує ведення погосподарського обліку на території громади;

2.5.4. Видає витяги з погосподарських книг.

ІІІ. Права та обов’язки.

3.1 Відділ має право:

- отримувати від виконавчих органів влади, підприємств, установ і організацій громади інформацію з питань, що належать до компетенції Відділу;

- представляти Відділ у відносинах з органами державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями;

- у разі необхідності, за погодженням із керівниками структурних підрозділів селищної ради, підприємств, установ і організацій, залучати працівників для розгляду питань, що належать до його компетенції;

- скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до компетенції Відділу.

3.2 Працівники Відділу зобов’язані:

- діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачений Конституцією і Законами України;

- додержуватися Конституції і Законів України, інших нормативно-правових актів, забезпечувати ефективну діяльність Відділу;

- зберігати інформацію про громадян, що стала їм відома у зв’язку з виконанням службових обов’язків, а також іншої інформації, яка згідно із законом не підлягає розголошенню;

- постійно вдосконалювати організацію своєї роботи.

IV. Відповідальність

4.1 Працівники Відділу несуть відповідальність за невиконання покладених на них повноважень, дії чи бездіяльність згідно з чинним законодавством.

V. Взаємодія

З метою реалізації покладених завдань, виконання посадових завдань та обов’язків працівниками Відділу, доручень керівництва у межах своєї компетенції Відділ:

5.1 Взаємодіє з постійними комісіями, депутатами селищної ради, працівниками виконавчих органів селищної ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності селищної ради, органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділів, територіальних представництв центральних органів виконавчої влади, громадських об’єднань, надає та отримує від них необхідну інформацію, а також, у разі потреби, за дорученнями безпосереднього керівника, у межах своєї компетенції взаємодіє з представниками засобів масової інформації, силових структур, правоохоронних, наглядових, контролюючих та судових органів, тощо.

5.2 Подає в повному обсязі та у встановлені терміни необхідну інформацію на виконання доручень безпосереднього керівника.

VI. Заключні положення

6.1. Миропільська селищна рада створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників Відділу, забезпечує їх приміщенням, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами з питань, що належать до компетенції Відділу.

6.2. Ліквідація і реорганізація Відділу проводиться Миропільською селищною радою в порядку, встановленому чинним законодавством України.

6.3. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

 

 

 

       Секретар ради                                                 Ольга ГОЛЯКА

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь