Миропільська територіальна громада
Житомирської області

Інформація для споживачів: паперову книгу скарг скасовано, захист споживачів - Ні.

Дата: 08.06.2023 09:13
Кількість переглядів: 187

Фото без опису

 

Паперова книга скарг та пропозицій раніше була обов’язковим атрибутом не тільки всіх магазинів, але і ресторанів, перукарень тощо. 

Проте в наш час цифрових технологій споживачеві доступні більш ефективні способи залишити скаргу або відгук.

Нагадуємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 168 «Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів” скасовано обов’язкове ведення Книги відгуків та пропозицій. А 2 жовтня 2020 року Інструкція про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства, затверджена наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 24 червня 1996 № 349, втратила чинність.

Разом з цим, Законом України «Про звернення громадян» передбачено, що громадяни мають право звернутися до підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

На сьогоднішній день споживачі можуть надавати свої скарги і пропозиції закладам в такі способи:

  • відправити звернення в письмовому вигляді на поштову адресу суб’єкта господарювання;
  • телефонувати на гарячу лінію торговельного закладу чи закладу надання послуг;
  • залишати відгуки на офіційному вебсайті, сторінці в соціальних мережах чи в профілі в Картах Google торговельного закладу чи закладу надання послуг або на спеціалізованих незалежних вебсайтах з відгуками (форумах).

У випадку, якщо на скаргу адміністрація закладу не реагує або не вдалось досягти згоди – споживач має право звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області (м.Житомир, вул.Гагаріна,55). Або направити офіційне звернення одним із наступних способів:

  • заповнити контактну форму електронного звернення на офіційному сайті ГУ ДПСС в Житомирській області  за посиланням https://zt-dpss.gov.ua/zvernennya-gromadyan/elektronne-zvernennya-gromadyan/
  • написати листа на електронну пошту  g.upr@zt-dpss.gov.ua

Також можна звернутись на гарячу лінію ГУ ДПСС в Житомирській області  за телефоном 43-18-42, або ж отримати консультаційно-інформативну допомогу від  наших спеціалістів управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами за телефоном 43-89-84.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь