Миропільська територіальна громада
Житомирської області

Безбар’єрність: Як спілкуватись з людиною із порушеннями/втратою слуху чи мовлення

Дата: 28.10.2024 10:11
Кількість переглядів: 23

Безбар’єрність: Як спілкуватись з людиною із порушеннями/втратою слуху чи мовлення

 

Якщо ви спілкуєтесь з людиною, яка користується послугами помічника-компаньйона чи, наприклад, перекладача жестової мови, звертайтесь особисто до людини, а не до супроводжуючого чи помічника. 

Інколи до вас можуть звернутись із проханнями говорити гучніше. А деякі люди з порушеннями слуху можуть не знати жестової мови, але вміють читати по губах. Тоді вас можуть попросити артикулювати чіткіше. Не гучніше, а саме – чіткіше промовляти слова. Ба більше, крик інколи може нашкодити комунікації, адже він спотворює вираз обличчя, і людині може бути важко зчитати інформацію по губах.

Важливо не ховати своє обличчя, не відвертатись убік, щоб ваші слова не втрачали емоційного забарвлення і інтонації.

Якщо вашого співрозмовника є труднощі з промовлянням слів, не поспішайте і дочекайтесь доки людина завершить думку. Не намагайтесь договорити за неї чи виправляти її фрази. 

Але якщо ви чогось не розумієте з розмови, не робіть вигляд, що вам усе ясно. Не бійтесь перепитати чи уточнити відповідь.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь