Миропільська територіальна громада
Житомирської області

Корисна інформація для платників податків

Дата: 21.02.2025 14:33
Кількість переглядів: 19

Фото без опису

Олександр М`ясковський: 99,43 % податкових накладних реєструються автоматично

Створення сприятливих умов для ведення бізнесу, покращення обізнаності платників податку щодо причин зупинення реєстрації податкових накладних та порядку подання таблиці даних платника податку на додану вартість – є одне з пріоритетних завдань податкової служби області. З цією метою в Головному управлінні ДПС у Житомирській області, за дорученням Голови ДПС України Руслана Кравченка, почав свою роботу Консультаційний центр, де кожен суб’єкт господарювання може отримати інформаційну підтримку та допомогу. 

Роботу Консультаційного центру (далі – Центр) забезпечують кваліфіковані працівники податкової служби області. На сьогодні ними вже проведено 162 консультаційних заходи, включаючи особисті зустрічі, семінари та телефонні консультації.

«Результатом активної роботи Центру є зменшення показника блокування податкових накладних, станом на середину лютого цей показник зменшився майже втричі. Крім того, 99,43 % податкових накладних/розрахунків коригування реєструються автоматично, що свідчить про налагоджену ефективну комунікацію податкової служби з бізнесом та комплексний підхід до вирішення проблем кожного платника» - підбиваючи перші підсумки зазначив очільник Головного управління ДПС у Житомирській області Олександр М`ясковський.

За його словами, окрема робота ведеться щодо запобігання зупинення податкових накладних системою СМКОР, зокрема подання таблиць даних платника податку на додану вартість. Завдяки проведеним заходам на сьогодні враховано майже 90% таблиць даних платника податку на додану вартість, що на 54% більше, ніж середній показник 2024 року.

«Налагодження дієвої взаємодії податкової служби з представниками бізнесу та громадськості в пріоритеті роботи податкової служби Житомирщини. Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо, щоб бізнес працював комфортно, без зайвих перешкод та блокувань!» - додав Олександр М`ясковський. 

Нагадаємо, що робота Центру здійснюється за адресою: м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7 та за телефонами: (097) 001 18 57, (093) 421 37 90, (0412) 413 876, (0412) 413 882, 0 800 505 521.

Робота в цьому напрямку триває. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь