Миропільська територіальна громада
Житомирської області

Рішення сесій №26 «Про затвердження тарифів на платні послуги, що надаються комунальним підприємством «МИРОПІЛЬКОМСЕРВІС» Миропільської селищної ради»

Кількість переглядів: 116
Скликання: 8 скликання
Сесія: 29 сесія
Тип документу: Рішення сесій
Дата: 04.04.2023
Номер документу: 26
Назва документу: Про затвердження тарифів на платні послуги, що надаються комунальним підприємством «МИРОПІЛЬКОМСЕРВІС» Миропільської селищної ради
Прикріплені файли:
  1. Додаток (0.19 МБ)
  2. Результати голосування (0.19 МБ)

Україна

Миропільська селищна рада

Житомирського району Житомирської області

29 сесія  VIII скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від  04.04.2023 року                                                                                    26

 

Про затвердження тарифів на платні

послуги, що надаються комунальним

 підприємством «МИРОПІЛЬКОМСЕРВІС»

Миропільської селищної ради

 

       Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про поховання та похоронну справу», Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 19 листопада 2003 року № 193 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо реалізації Закону України «Про поховання та похоронну справу», з метою врегулювання діяльності з організації поховання померлих і надання ритуальних послуг, належного функціонування кладовищ на території Миропільської територіальної громади, враховуючи висновки постійної комісії з фінансів, бюджету, комунальної  власності, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, земельних відносин, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, екології,  охорони пам’яток історичного середовища та благоустрою, селищна рада

ВИРІШИЛА:

1.Затвердити тарифи на платні послуги, які надаються комунальним підприємством «МИРОПІЛЬКОМСЕРВІС» Миропільської селищної ради згідно з додатком.

2. Оприлюднити дане рішення у порядку, встановленому чинним законодавством.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань  фінансів, бюджету, комунальної  власності, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, земельних відносин, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, екології,  охорони пам’яток історичного середовища та благоустрою.

 

Селищний голова                                                 Світлана ВЛАСЮК

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь