Про проведення моніторингу зовнішньої якості соціальних послуг КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Миропільської селищної ради».
На виконання наказу Міністерства соціальної політики від 01.06.2020р. №449 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» селищною радою Миропільської ОТГ згідно розпорядження голови Миропільської селищної ради № від 01.06.2022р. створено комісію для проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг які надаються Комунальною установою «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Миропільської селищної ради».
До складу Миропільської ОТГ входить селище Миропіль та села Колодяжне, Дертка, Олександрівка, Мала Козара та Пилипо-Кошара.
З метою комплексного надання якісних соціальних послуг в терцентрі функціонує два відділення: соціальної допомоги вдома та денного перебування.
Відділенням денного перебування надається цілий ряд послуг, такі як масаж, лікувальна фізкультура, теплові та електро процедури. Тут функціонує «Університет третього віку», група здоров′я «Відновлення», Фітобар, Пункт прокату, «Юридичний лікбез», сервісний центр Пенсійного Фонду. В адмінприміщенні є інформаційні куточки, стенди, дошка оголошень, роздаткові друковані матеріали, буклети тощо. На даний час відділення обслуговує 527 громадян.
Послугами відділення соціальної допомоги вдома охоплено одиноких непрацездатних громадян всіх населених пунктів Миропільської ОТГ. Всього 112 особу.
Для проведення зовнішньої оцінки комісії було надано результати внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, що надаються терцентром та інші необхідні документи.
Під час проведення оцінки якості соціальних послуг враховувались такі показники як адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, взаємоповага, професійність для цього членами комісії проведено бесіди з отримувачами соціальних прослуг, проаналізовано анкетування, перевірено журнал реєстрації скарг та звернень. Також моніторинг за процесом надання соціальних послуг відбувався шляхом планових та позапланових перевірок роботи відділень.
Зовнішнє оцінювання якості соціальних послуг проводилось з 01.06.2022 по 30.06.2022р.
Результат показав, що підопічні задоволені рівнем надання соціальних послуг. Це відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану. Проблемні питання розглядаються у встановлені законодавством терміни. Здійснюється оперативне реагування на повідомлення, щодо осіб, які потрапили у складні життєві обставини. Задоволення індивідуальних потреб отримувачів соціальних послуг відповідають вимогам, вимогам встановленим у Державному стандарті.
Основним завданням територіального центру є постійна робота по виявленню громадян похилого віку, інвалідів, осіб які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги.
За результатами зовнішнього оцінювання якість соціальних послуг, що надаються Комунальною установою «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Миропільської селищної ради» відповідає оцінці «Добре».
Рекомендовано активізувати роботу з благодійними фондами, приватними підприємцями у напрямку надання допомоги підопічним засобами пересування. Працювати над підвищенням кваліфікації працівників, активніше проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення, щодо соціальних послуг.
Додаток 2
Інформація про стан проведення оцінки якості соціальних послуг 2022 р
№ п/п |
Повна назва суб’єкта, що надає соціальні послуги (форма власності) |
Дата та № наказу про проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг |
Результат проведення оцінки якості послуги |
Вжиті заходи (короткий зміст) |
1. |
Комунальна установа « Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Миропільської селищної ради» |
№ 147 01.06.2022р |
Добре |
Створено комісію для оцінки якості соціальних послуг, вивчено результати внутрішньої оцінки якості соціальних послуг та інші необхідні документи, проаналізовано анкетування, проведено ряд планових та позапланових перевірок роботи відділень, проведено бесіди з отримувачами соціальних послуг |